2013年7月6日星期六

这是羡慕吗

在谈恋爱的人 好像都很幸福

准备谈恋爱的人 也很幸福

希望谈恋爱的人 都很幸福

不是一个人的人 也拥有幸福

恋爱

恋爱会让人幸福吗

但是 为什么我看着别人都幸福着

却不希望自己也可以那样幸福呢

因为恋爱对我来说 是烦恼吗

我不知道

我会下意识注意着幸福的人

但却只是远远的看 没有想要跟他们一样的想法

就是这样看着 然后说 虽然他们很幸福

但我一个人 我也觉得 很好

我这是怎么了

haizzz dun wan to think to much about tis

bcoz i am confused now

need to work hard

try to adapt to the new environment

try to catch up the syllabus

try to improve my english

try to be more confident

try to understand all the content in the textbook

try to learn how to think critically

try to get the correct answer for every question

try to be not so stressed

try to do my best in everything



没有评论:

发表评论